cause related marketing

zichtbare steun is goed voor je imago; link jouw merk aan Habitat

Met je product of dienst laat je zien dat je Habitat steunt – cause related marketing. Door deze zichtbare samenwerking met Habitat straalt je sociale commitment direct af op je producten of diensten. Dat is goed voor je imago en voor je bedrijfsresultaten. Want uit onderzoek blijkt dat Nederlanders het steeds belangrijker vinden dat bedrijven aan MVO doen.

En dat geldt niet alleen voor de consumenten; ook je medewerkers vinden het belangrijk dat hun werkgever maatschappelijk verantwoord onderneemt. Dit vergroot de betrokkenheid en daardoor ook de productiviteit, blijkt uit ander onderzoek.

Je steunt Habitat met een bijdrage per product en je merk profiteert daarvan. Consumenten hebben een voorkeur voor producten die gekoppeld zijn aan een goed doel. Zeker als er een duidelijke link is tussen je producten of diensten en het werk van Habitat. Voor jou biedt dat nieuwe mogelijkheden voor acties, PR en relatiebeheer. Voor Habitat betekent dit meer naamsbekendheid en grotere bewustwording voor het wereldwijde huisvestingsprobleem.

Maatschappelijk verantwoord ondernemen met Habitat for Humanity

De kosten zijn uiteraard afhankelijk van de samenwerking. Een deel zit in de marge voor Habitat, een ander deel in de marketingmaterialen.

Interesse? Bespreek het met onze fondsenwervers.

blijf op de hoogte via onze nieuwsbrief

neem contact op met onze fondsenwervers

mail ons

voorbeelden van samenwerkingen

Koop een WakaWaka en steun Habitat

WakaWaka en Habitat brengen samen licht op zonne-energie in Habitat huizen. Buy One – Give One: Koop een WakaWaka met 15% korting en steun Habitat.

Een donatie voor elke hypotheek

Tulp Hypotheken ook mensen op plekken waar het veel minder welvarend is, de beschermde omgeving van een eigen woning.

×